miércoles, 5 de diciembre de 2012

Chopin, L'arbre que estimava la música

Hi havia una vegada un arbre que es deia Chopin, la seua mare i el seu pare li van cridar així perquè eren un parella d'arbres que admiraven el gran compositor romàntic. 

Chopin va créixer en un bosc on tots els seus amics arbres eren molt feliços gràcies a la meravellosa música que escoltaven.

Un dia de tardor uns talladors d'arbres van ser al bosc a la cerca de troncs de fusta per al fred hivern.

 L'arbre Chopin mirava com tots els seus amics eren talats i se n'anaven del bosc, però el va tindre la sort que no va ser talat. 
Però va arribar el nadal i Chopin estava molt trist en el bosc

 Una nit es van acostar a ell unes boletes redones de nadal.  Una per una es van presentar a l'arbre Chopin.

Hola sóc la boleta de nadal DO greu i sóc de color taronja.
Hola sóc la boleta de nadal RE i sóc de color verd.
Hola sóc la boleta de nadal MI i sóc de color blau
Hola jo sóc la boleta de Nadal FA i sóc rosa.
Bona Nit Chopin sóc la boleta de nadal SOL i sóc de color groc.
Hola sóc la boleta de nadal LA i sóc de color roig.
El meu nom és SI i sóc una boleta de nadal de color morat 
Hola Chopin jo sóc la boleta do agut i com el meu amic do greu sóc de color taronja.
Benvolgut Chopin jo sóc la clau de sol i encara que no sone gràcies a mi, totes les meues amigues i amics de música produïxen bells sons. 
Hola jo sóc la boleta de nadal  Blanca 
Bona nit Chopin jo sóc la negra. 
Hola Chopin som els germans corxeres i sonem com dos gotetes d'aigua. Escolta: 1,2. 
El meu nom és silenci de negra i sone així de bé: SSSSSSSSSSS 
Hola Chopin jo sóc la redona i el meu so es molt llarg. 

Una vegada es van presentar, l'arbre Chopin va pensar que un arbre com ell no podia estar a soles en nadal i que necessitava de la música per a poder estar feliç i alegre de nou. Per a tornar a somriure. 

Així que els va preguntar a les boletes i figures de música si volien passar el nadal amb ell. Les boletes de nadal van dir: ¡siiiiiii! i una a una es van posar en les branques del seu arbre formant així un bonic i alegre arbre de nadal. 

Chopin, l'arbre que estimava la música va passar tot el nadal cantant alegres i boniques melodies. 

“Conte comptat ja s'ha acabat i si vols als teus amics el pots comptar  i segur que un somriure et regalaran” 

Escrit per Natàlia G Català.


            Arbre Chopin (Jardí Musical)               Arbre Chopin (Iniació Musical)

No hay comentarios:

Publicar un comentario